مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

مرکز خرید پروفیلو استانبول استانبول در سال ۱۹۹۸ با 239  فروشگاه در 6 طبقه در استانبول گشایش یافت، امروز با افزایش وسعت این مرکز خرید فضای این مرکز به  ۱۱۷ هزار متر مربع رسیده است . این مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید تور استانبول است و علاوه بر امکانات خرید، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در زمانهای خاص برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. سمینارهای رایگان علمی و پزشکی، برنامه های نقاشی و دوره های مختلف آموزشی از دیگر برنامه های این مرکز خرید می باشد . این مرکز خرید دارای 209 فروشگاه، 7 سالن سینما، 20 خط بولینگ، 16 سالن بیلیارد، 3 سالن تاتر و پارکینگ رایگان با ظرفیت 1300 اتومبیل، استخر و سالن ورزشی سرپوشیده و  پارک بازی کودکان «PAM» می باشد. روزانه تعداد زیادی از مسافران تور استانبول در این مرکز به خرید پرداخته و از امکانات آن لذت می برند.

مرکز خرید پروفیلو استانبول

 

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول در دهه 80 میلادی به دستور نخست وزیر وقت ترکیه در زمینی به مساحت 77000 متر مربع در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ساخته و در اول اکتبر 1987 افتتاح شد.این مرکز خرید اولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی ترکیه است و دارای 4 طبقه می باشد که 2 طبقه  آن  مرکز خرید با حدود 130 مغازه است و در  2 طبقه دیگر آن رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی وجود دارد. انواع فروشگاه های الکتریکی و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش  در این مرکز وجود دارد که مردم و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها خرید کنند. این مرکز خرید در سال 1990 به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد و برای سال ها مرکز خریدی بی رقیب بود.

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر 2005 در زمینی به مساحت 62475 مترمربع در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر از مردم و مسافران تور استانبول از ان بازدید می کنند.
در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول به این مرکز شده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, اماکن دیدنی استانبول, بازدید از استانبول, اماکن تفریحی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: